close
Bohemian Rhapsody 波西米亞狂想曲

Is this the real life
這就叫做真實人生嗎 ?
Is this just fantasy
還是這只是一場虛幻罷了?
Caught in a landslide
我已經崩潰了
No escape from reality
你(我)是無法逃離現實的
Open your eyes
睜開你的雙眼吧
Look up to the skies and see
抬頭仰望天空
I'm just a poor boy,I need no sympathy
我只是一個可憐的孩子,但這並不表示我需要同情
Because I'm easy come,easy go
因為我總是來去自如
A little high,little low
有時高興有時傷悲
Anyway the wind blows,doesn't really matter to me
但如今不管風吹向何方,似乎都與我無關了吧

Mama,just killed a man
媽,我剛剛殺了一個男人
Put a gun against his head
我拿槍對準了他的腦袋
Pulled my trigger,now he's dead
然後扣下板機,現在他已經死了
Mama,life had just begun
媽, 我的人生不是才剛開始嗎
But now I've gone and thrown it all away
但是此時的我已經迷失了,我什麼都無所謂了
Mama woo woo
媽.⋯⋯
Didn't mean to make you cry
我不是故意要惹你哭的
If I'm not back again this time tomorrow
假如明天此時我都還沒回家的話
Carry on,carry on,as if nothing really matters
你一定要撐下去,一定要撐下去,就好像這件事其實無關痛癢

Too late,my time has come
太遲了,時候已經到了
Sends shivers down my spine
我的背脊都在顫抖
Body's aching all the time
身體也一直疼痛
Goodbye everybody-I've got to go
再見了 大家 我得走了
Gotta leave you all behind and face the truth
我該離你而去,面對現實了
Mama ooo (anyway the wind blows)
媽⋯⋯(不管風吹向何方) 
I don't want to die
我不想死
I sometimes wish I'd never been born at all
有時候我多希望我從未誕生在這世上
I see a little silhouetto of a man
我看見了一個渺小的男人身影
Scaramouche,scaramouche
可笑 真可笑 
will you do the Fandango
你願意和我一起跳支方塊舞嗎
Thunderbolt and lightning-very very frightening me
外頭雷電交加 我好害怕
Galileo,Galileo
Galileo Galileo
Galileo figaro-Magnifico

But I'm just a poor boy and nobody loves me
而我只是個可憐的孩子,沒有人愛我
He's just a poor boy from a poor family
他只是個可憐的孩子,來自一個可憐的家庭
Spare him his life from this monstrosity
請你助他逃脫這頭獸
Easy come easy go
我可是來去自如的人呢
will you let me go
你願意放我走嗎
Bismillah! No-,we will not let you go
天啊!你想得美,我們怎麼可能會讓你走
let him go
放我走吧!
Bismillah! We will not let you go
天啊!我們怎麼可能會讓你走?
let him go
放我走吧
Bismillah! We will not let you go
天啊!我們怎麼可能會讓你走
let me go
放我走吧
Will not let you go
我們怎麼可能會讓你走
let me go
放我走吧!
Will not let you go
我們怎麼可能會讓你走
let me go
放我走吧
No,no,no,no,no,no,no
不不不不不不不不不
Mama mia,mama mia,mama mia let me go
天啊,天啊,天啊,你們就放我走吧
Beelzebub has a devil put aside for me,for me,for me
傳說中惡魔都擁有一股邪惡的力量,而我已被它纏身
So you think you can stone me and spit in my eye
所以你認為你可以折磨我並蒙蔽我的眼嗎
So you think you can love me and leave me to die
所以你覺得你可以愛我然後又離我而去嗎
Oh baby-Can't do this to me baby
喔,寶貝,別這麼對我
Just gotta get out-just gotta get right outta here
你快點逃啊,快點逃啊,現在就逃吧

Nothing really matters
什麼都無所謂了
Anyone can see
任何人都會明白的
Nothing really matters-,nothing really matters to me
什麼都無所謂了,我真的什麼都無所謂了
Any way the wind blows
不管風吹向何方

arrow
arrow
    全站熱搜

    S級魯肉日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()